Звіт про даний захід буде подано у вигляді окремих висновків і умовиводів, які "відвідали мене" під час і після того, що сталося!
1. Надлишок знань є не чинником розвитку, а деградації, так як пригнічує силу волі! Головне завдання - організувати процес дії!
2. Щоб купити у людини (клієнта, дистриб'ютора) 5 років лояльності, йому потрібно продати 5 років стратегії. Продати найбільшу можливість в історії людства (пропозиція зайнятися мережевим бізнесом) - це стратегія на 1 день.
3. Класичне уявлення виступає відбувається за схемою: Тема-Важливість-Особистість. І коли справа доходить до Особистості, слід вжити як об'єктивну, так і суб'єктивну частина (які якості в цій людині я відчуваю).
4. Процес формування досвіду у нового дистриб'ютора відбувається в 3 етапи. Перший етап: я роблю - він дивиться. Другий етап: він робить, я дивлюся. Третій етап: він робить без мене. А багато спонсорів другий етап упускають, що призводить до небажаних наслідків.