Щоб в стабільний час бути попереду - потрібно йти трохи швидше, а щоб під час кризи залишатися на місці - потрібно бігти в два рази швидше. Ці слова від президента компанії «Dr.Nona» Михаїла Шнеєрсона стали напуттям для тих, хто зібрався на підбиття підсумків Закону 90 днів №2 в місті Запоріжжя, в затишній залі ПК «ЗАЗ».
Крім цього, присутні дізналися, скільки в середньому заробляють на ідеальному клієнті в рік і скільки не доотримують, якщо такого втрачають; як його отримати, як утримати і як повернути.
Дуже важливою інформацією став принцип 60-30-10, якого потрібно дотримуватися під час кризи, який наголошує, що 60% робочого часу потрібно приділяти продажам, 30%- на власне навчання і 10% - на виховання людей в команді.
А Доктор Нона, в свою чергу, розказала зі сцени про характерні захворювання і стани, які трапляються в цей складний для всіх нас період і про те, як їх уникнути.
Солодким і очікуваним моментом для дистриб'юторів стало нагородження і розіграш 10 поїздок в Турецьку Ялту, на міжнародну школу успіху, а сюрпризом став розіграш 5 заохочювальних призів.
Солодким і очікуваним моментом для дистриб'юторів стало нагородження і розіграш 10 поїздок в Турецьку Ялту, на міжнародну школу успіху, а сюрпризом став розіграш 5 заохочювальних призів.
Набравшись нових емоций, інформації і вражень ми поверталися додому, щоб з новими силами зосередитися на поставлених цілях!